Tuesday, May 8, 2007

Acclimatization



Assalamualaikum semua

Hari ni alhamdulillah sempat lagi datang ke Cyber cafe ni. Sempat jugak saya berkongsi cerita dengan anda semua. Maklumlah, sorang-sorang kat negara orang ni agak janggal. Namun Blog ni banyak membantu, sekurang-kurangnya dapat luahkan rindu saya pada negara dan kawan-kawan.

Hari ni saya jalani 4 jam acclimatization process (proses penyesuaian) yang memerlukan seseorang pendaki mendaki ke tahap yang lebih tinggi. Sehingga 3800m, saya masih mampu bertahan dan alhamdulillah, sherpa kata dah cukup untuk penyesuaian diri. Doa kalian dan latihan betul-betul membantu.

Irman punya trip ke kinabalu April lau jugak tolong saya banyak. Saya masih boleh bertahan sehingga ke hari ni. Keep in touch man.

Helmi jangan kecik hati.

Ahli kelab GE, usaha tangga kejayaan.
Usaha + doa + tawakkal = Kejayaan Ingat ni

Untuk semua, sekiranya masih berpeluang nanti, akan saya update lagi blog ni.

Salam rindu dari saya di Namche Bazaar (3500m)

Wassalam

Asyran Raoef Amran

4 comments:

TuanAzlan said...

Teruskan usaha anda. Doa kami sentiasa bersama anda.

Zaki said...

Good luck my friend!

jawa66 said...

dah cuba budu dengan makanan kat sana? mesti sedap. ambil kesempatan ajar mereka untuk appreciate this delicacy. boleh export kat sana lepas ni. :-)
saya percaya awak akan capai hajat untuk mendaki empat puncak tu. cekalkan azam. jumpa di kb.

Ly said...

teruskan bro... "budY friends"