Thursday, May 3, 2007

Perarakan Pelepasan Pendaki Solo Everest




Majlis Perarakan Pelepasan Pendaki Solo Everest dirasmikan oleh Ketua Pegawai Eksekutif Golden Empire Production Dr. Wan Ahmad Kharsani bin Hj. Wan Ismail. Perlepasan pada petang ini bukan sahaja berlansung dengan gemilang sekali tetapi ianya mendapat sambutan yang amat memberansangkan oleh para belia negeri Kelantan khususnya belia dari Kelab GE Kelantan.

Permergian saudara Asyran ke Everest membawa bersama semangat Belia Kelantan, dengan semangat inilah beliau mampu untuk ke sana. Dengan sokongan dari Penganjur dan Pengurus beliau Golden Empire Production dan Kelab GE Kelantan memberi beliau semangat untuk menjayakan expedisi ini.

Saya amat terharu dengan sokongan ahli Kelab GE Kelantan serta Kakitangan Golden Empire Production yang sanggup meluangkan masa bersama-sama saya pada hari ini. Terima kasih saya ucapkan kepada semua yang hadir pada hari ini. Permergian saya pada hari ini adalah dengan membawa semangat anda semua InsyaAllah sampai ke puncak Everest dan doakan kejayaan saya”. Demikian petikan daripada Saudara Asyran Raoef bin Amran.

“Terima kasih kepada semua penaja Ekpedisi Pendakian Solo Everest. Impian anak jati Kelantan ini tidak akan jadi kenyataan sekirannya tidak mendapat penajaan dari semua pihak yang terlibat. Permergian saudara Asyran Raoef pastinya membuktikan keberanian anak muda Kelantan menyahut cabaran menawan Everest. Kami amat bangga dengan beliau”. Demikian petikan daripada Dr. Wan Ahmad Kharsani bin Hj. Wan Ismail selaku Ketua Pegawai Eksekutif Golden Empire Production.

Disediakan Oleh :
(Tuan Nor Azlan bin Hj. Tuan Mat)
Setiausaha
Kelab GE Kelantan

No comments: